سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را دشمن بدارید، تا خدا دوستتان بدارد [حضرت مسیح علیه السلام ـ چون از ایشان درباره کاری که خدا دوستی به بار می آورد، پرسیدند ـ]

تیسای من ..

به نام آفریدگار من و تو همه ما

ساکنین و رهگذران دهکده جهانی سلام !!

امیدوارم گذرتون از وبلاگ من دائمی باشه و مطالبش بتونه شما رو به این راضی کنه که مدام یه سری به این کلبه حقیرانه بزنید !!

راستی عمده اهداف من از ایجاد این وبلاگ به شرح ذیل می باشد :

1- نگارش متون ادبی ( عاشقانه و عارفانه و مذهبی و سیاسی و .. )

2- نگارش انواع متون سفارشی ( انشاء و مقاله و خطابه و نامه سرگشاده و .. )

3- درج مطالب جالب و علمی و یا سرگرم کننده

4- تهیه انواع پروژه های دانشجویی ( در صورت وجود موضوع درخواستی در آرشیو )

و خدا را شکر ..

بدرود




سامان رضوی ::: سه شنبه 86/7/10::: ساعت 12:2 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :3323
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<